loading...

تور

تور | سفر | گردشگری | طبیعت گردی | تور خارجی | تور داخلی

تینا نیکنام بازدید : 103 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 زمان : 11:27 نظرات (0)

 

تخفیف های تور

بسیاری از شرکت های گردشگری با توجه به اینکه قصد دارند تور های مسافرتی خود را پر کنند، در زمان های بخصوصی و توسط بعضی از صفحات تخفیف های تور را اعلام می نمایند.

 

بسیاری از تورهای تخفیف دار کاملا قابل توجه بوده و درصد بسیار مناسبی از مبالغ تور کسر می شود.

 

در ذیل صفحه بهترین تخفیفات تور را به شما معرفی می نماییم که با مراجعه به آن در هر زمان می توانید از آفر های مناسب برای تور های داخلی و خارجی و همچنین تورهای طبیعت گردی و تخفیف های تورهای یکروزه بهرمند شوید.

 

آدرس صفحه تورهای تخفیف دار :

http://berimtour.com/index.aspx?Type=AdsDiscount

تور تخفیف خورده

سفارش ما به شما این است که صفحه مذکور را برای خود در مرورگر ذخیر و جز علاقه مندی های خود قرار دهید و هر چند وقت یکبار به این صفحه تور تخفیف دار سر بزنید.

تخفیف تور معمولا برای مدت محدود می باشد پس فرصت را از دست ندهید؛ برای دسترسی بهتر لینک کانال مربوط به تور ها را نیز برای شما در ذیل قرار داده ایم:

کانال تورهای تخفیف دار : https://telegram.me/berimtour123

با مراجعه به صفحه حتما عضو کانال تورهای تخفیف دار نیز شوید. در صورت استفاده از تخفیف های تور لطفا این صفحه را به دوستان نیز معرفی نمایید.

تینا نیکنام بازدید : 82 جمعه 17 فروردین 1397 زمان : 11:09 نظرات (0)

تور ترکیه | قیمت تور ترکیه | تور ترکیبی ترکیه | تور نوروزی ترکیه | تور تابستانی ترکیه | تور پاییزی ترکیه | تور ازمیر ترکیه | تور آنکارا ترکیه | تور بدروم ترکیه | تور کاپادوکیا

تور ترکیه

شرایط عالی و آفرهای استثنایی که توسط آژانس های گردشگری برای تور ترکیه در نظر گرفته شده است را می توانید در این بخش از سایت بریم تور در ذیل مشاهده و انتخاب نمایید. برای انتخاب تور مورد نظر می توانید صفحات آگهی های ذیل تور ترکیه را مشاهده نمایید.

بهترین بازه زمانی برای شرکت در تورهای ترکیه را می توان ایام نوروز و تابستان هر سال دانست؛ زیرا جشن های خوب و شرایط عالی برای گردشگران تور ترکیه در این ایام توسط کشور ترکیه در نظر گرفته می شود.

همچنین شما با مراجعه به دسته های مجزا برای مسیرهای منتخب تور ترکیه و با کلیک بر روی عبارات زیر می توانید بهترین تورهای ترکیه را در مسیر های ذیل بررسی نمایید:

البته در ذیل می توانید تورهای ترکیبی ترکیه و مسیرهای دیگر از جمله تور آنکارا ترکیه را بررسی نمایید.

از شرکت های خدمات گردشگری معتبر نیز تقاضا داریم که تورهای ترکیه خود را در این دسته با قیمت تور ترکیه و شرایط لازمه معرفی نمایند.

تمام تورهای ترکیه را با کلیک بر روی عکس ذیل بررسی نمایید

تورهای ترکیه

تینا نیکنام بازدید : 101 یکشنبه 06 اسفند 1396 زمان : 17:59 نظرات (0)

با نزدیک شدن به جام جهانی 2018 در کشور روسیه بسیاری از افراد تمایل دارند به روسیه که میزبان این دوره از مسابقات است، سفر توریستی را تجربه کنند (که مستلزم آن داشتن ویزای روسیه است). از این رو تور روسیه به عنوان یکی از پرطرفدار ترین تورهای گردشگری در سال جدید می باشد. در ادامه با مجله گردشگری توریستی ها همراه باشید تا شما را در جهت اخذ ویزای روسیه راهنمایی نماییم.

ویزای روسیه

انواع ویزای روسیه

ویزای روسیه انواع و اقسام مختلفی دارد و براساس هدف شما از سفر به کشور روسیه متغیر است. به طور کلی سفارت روسیه دو نوع ویزای توریستی برای مسافران و گردشگران ایرانی صادر می کند که به شرح زیر می باشند:

 ویزای 14 روزه روسیه یکی از انواع ویزا است که بر مبنای تاریخ قطعی پرواز رفت و برگشت و همچنین رزرو قطعی هتل صادر می گردد. و در صورتی که تاریخ رزرو هتل و پرواز رفت و برگشت شما کمتر از 14 روز باشد ،ویزای روسیه متناسب با همان مدت زمان برای شما صادر خواهد شد.

 از دیگر انواع ویزای توریستی روسیه می توان به ویزای 1 ماهه روسیه اشاره کرد که برای دریافت آن مسافر باید حداقل برای مدت 20 روز رزرو قطعی هتل و همچنین بلیط پرواز رفت و برگشت خود را ارائه دهد.

نکته قابل توجه این است که به هیچ وجه امکان تغییر مدت زمان ویزا پس از دریافت آن وجود ندارد. از این رو باید قبل از اقدام برای دریافت روادید ، از تاریخ قطعی سفر به روسیه اطمینان حاصل نمایید. باید توجه داشته باشید که برای ورود به روسیه اولین مقصد شما باید شهر مسکو باشد اما برای خروج از خاک روسیه می توانید از تمام شهرها برای خرید بلیط اقدام نمایید.

جهت اخذ ویزای روسیه از آژانس رسمی اینجا را کلیک کنید

مدارک جهت اخذ ویزای روسیه:

  1. پاسپورت با 6 ماه اعتبار
  2. دو قطعه عکس ۴*۳ رنگی با استاندار عکس های پاسپورتی (زمینه سفید و مستقیم)
  3. بلیط رفت و برگشت به روسیه
  4. رزرو  هتل با زمان اقامت دقیق
  5. فرم تعهد بازگشت به کشور
  6. فرم مشخصات فردی

توجه نمایید که از آژانس های معتبر اقدام به اخذ ویزای روسیه نمایید و یا اگر خودتان اقدام می نمایید ، مدارک کامل را با مشورت با یک آژانس رسمی نزد سفارت روسیه ببرید.

اخذ ویزای روسیه

هزینه ویزای روسیه

افرادی که قصد دارند با تور روسیه و یا به صورت انفرادی به کشور زیبای روسیه سفر کنند باید در مورد هزینه های اخذ ویزا و قیمت ویزای روسیه اطلاعات کافی داشته باشند. اگرچه قیمت روادید بسته به نوع و همچنین قیمت ارز متغیر است با این حال به طور معمول هزینه ای که برای ویزای 14 روزه معمولی باید پرداخت شود مبلغی در حدود 370 هزار تومان می باشد. برای ویزای فروری 14 روزه روسیه شما باید هزینه ای در حدود 580 هزار تومان پرداخت نمایید و در نهایت برای انواع ویزای یک ماه روسیه به صورت معمول نیاز به پرداخت چیزی در حدود 430 هزار تومان است.

زمان لازم جهت صدور ویزای روسیه

برای اخذ ویزای روسیه شما به زمانی بین 3 الی 8 روز کاری سفارت (روزهایی غیر از شنبه و چهارشنبه ) نیاز دارید. البته بهتر است بدانید که برای دریافت ویزا نیاز نیست که شخص حتما به سفارت روسیه مراجعه نماید بلکه تنها با ارائه مدارک به یک کارگذار رسمی می توانید ویزای روسیه را در مدت زمان ذکر شده دریافت نمایید. این مدت برای ویزای فوری 3 روز کاری و برای ویزای عادی 8 روز کاری می باشد.

سفارت روسیه جهت اخذ ویزای روسیه

سفارت روسیه در تهران

آدرس سفارت روسیه: تهران – خیابان نوفل لوشاتو – پلاک 37

تلفن تماس سفارت روسیه: 02166728873

ایمیل سفارت روسیه:  teheran@dks.ru

ساعت کاری سفارت روسیه: تمام روز های هفته به غیر از شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 الی 13

تینا نیکنام بازدید : 38 چهارشنبه 02 اسفند 1396 زمان : 14:57 نظرات (5)

کشور قطر و به تبع آن تور قطر یکی از مقاصدی است که گردشگران و مسافران برای سفر آن را انتخاب می کنند که سفر به قطر نیز نیاز به اخذ ویزا دارد. اگرچه این کشور چندان مورد استقبال گردشگران نیست اما با این حال هستند افرادی که قطر را نیز در لیست سفر های خود می گنجانند زیرا یک موقعیت تجاری مناسب در نزدیکی کشور ما محسوب میشود؛ همچنین جاذبه ای مختصر توریستی نیز دارد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد سفر به قطر را دارید در ادامه با ما در مجله گردشگری توریستی ها همراه باشید چرا که قصد داریم در این بخش اطلاعاتی را در مورد ویزای قطر در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

ویزای قطر 

انواع مختلف ویزای قطر بر مبنای کاربرد

دریافت روادید و ویزای قطر برای کاربری های مختلف متفاوت است از این رو در ادامه به معرفی انواع ویزای قطر می پردازیم.

  • ویزای قطر برای مقامات رسمی کشور از جمله انواع ویزای رسمی قطر است.

  • یکی از انواع ویزای قطر ، ویزای تجاری قطر می باشد.

  • از جمله پرطرفدارترین انواع ویزای قطر ، ویزای توریستی قطر است. ویزای توریستی خود در دو نوع مختلف وجود دارد.
    افرادی که تمایل دارند از دو کشور قطر و عمان دیدن نمایند باید اقدام به اخذ ویزای توریستی مشترک نمایند.
    نوعی از ویزای توریستی قطر نیز وجود دارد که تنها مختص شهروندان لهستان ، ترکیه ، مجارستان و قبرس می باشد و به آن ویزای فوری قطر گفته می شود.

  • افرادی که قصد دارند به عنوان کشور سوم از قطر عبور نمایند و یا در آن اقامت داشته باشند، باید ویزای ترانزیت قطر دریافت کنند.

  • ویزای بازدید و یا ویزای مجدد قطر نیز از دیگر انواع ویزای قطر می باشند.

  • برای شهروندان و همراهان شهروندانی که عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند نیز نوعی خاص از روادید قطر صادر می شود.

عکس و انواع ویزای قطر 

مدارک لازم برای ویزای قطر

  1. کپی پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه
  2. رزرو قطعی هتل و پرواز

هزینه ویزای قطر

هزینه ویزای قطر بسته به نوع آن بین 100 تا 200 ریال قطر متغیر است و تنها در این میان ویزای مقامات رسمی هستند که از پرداخت هزینه ویزا معاف می باشند.

 

اعتبار ویزای توریستی قطر

همانطور که گفته شد ویزای توریستی یکی از انواع ویزای قطر است که پس از صادر شدن دارای 3 ماه اعتبار می باشد. بدین معنی که شما پس از دریافت روادید قطر ، تا حداکثر 3 ماه زمان دارید تا وارد خاک قطر شوید و پس از ورود به قطر نیز می توانید یک ماه در این کشور اقامت داشته باشید. نکته قابل توجه این است که امکان تمدید ویزای توریستی قطر وجود ندارد.

ویزای قطر

اطلاعات تماس و آدرس سفارت قطر

• آدرس سفارت قطر در تهران: تهران، بلوار آفریقا، خیابان گل‌آذین، پلاک ۴

• تلفن تماس سفارت قطر: ۷- ۲۲۰۲۹۳۳۶ (۰۲۱)، ۲۲۰۲۹۳۳۷، ۲۲۰۵۸۴۵۳، ۲۲۰۵۱۲۵۵ و ۲۲۰۵۱۲۵۶

• ساعت کاری سفارت قطر: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵:۳۰

تینا نیکنام بازدید : 100 دوشنبه 18 دی 1396 زمان : 9:13 نظرات (0)

نحوه اخذ ویزای امارات | اخذ ویزای امارات | راهنمایی برای دریافت ویزای امارات و دبی

تور دبی از جمله تورهای گردشگری است که به دلیل نزدیکی به ایران بسیار مورد استقبال مسافران و گردشگران می باشد. از این رو بر آن شدیم تا در این بخش از مجله گردشگری توریستی ها ، اطلاعاتی را در زمینه ویزای امارات (ویزای دبی) در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهیم.

نکته قابل توجه در مورد ویزای امارات این است که برای اخذ آن شما نیازی به مراجعه به سفارت و مصاحبه حضوری ندارد و تنها کافی است تا مدارک خود را در اختیار یک کارگزار قرار دهید تا تمام مراحل دریافت روادید را برای شما طی نماید و در نهایت ویزای امارات را به شما ارائه دهد. البته شما می توانید خود نیز برای دریافت ویزا اقدام نمایید و برای این کار باید به اداره مهاجرت مراجعه نمایید.

ویزای امارات

انواع ویزای امارات ( دبی )

ویزای دبی امارات نیز مانند تمام انواع روادید دیگر دارای انواع مختلفی است که به آنها اشاره خواهیم کرد. به طور کلی ویزای امارات را بر مبنای مدت زمان دسته بندی می کنند و بر اساس آن این نوع ویزای دارای سه نوع زیر می باشد:

  1. اولین نوع ویزای امارات متحده عربستان کوتاه مدت بوده و تنها 14 روز معتبر است.

  2. یکی از انواع ویزای امارات ، دارای یک ماه اعتبار است و معمولا آن را با عنوان ویزای یک ماهه امارات می شناسند.

  3. نوع دیگری از ویزای امارات نیز وجود دارد که به آن ویزای 3 ماهه امارات گفته می شود. اخذ این نوع ویزا معمولا باید توسط کارگزار معتبر انجام شود و درخواست شخص برای آن در اغلب موارد با شکست مواجهه می شود.

نکته ای که در این مورد حائز اهمیت است، محدودیت مدت زمان دو ماهه ای است که باید پس از دریافت ویزا شخص وارد امارات شود. بدین معنی که مسافر پس از انجام مراحل اخذ ویزای امارات و صدور آن ، تنها دو ماه زمان دارد که به خاک امارات و شهر های دبی یا ابوظبی و..  وارد شود در غیر این صورت ویزا اعتبار خود را از دست می دهد. بر مبنای نوع ویزای دریافتی نیز شما مدت محدودی می توانید در امارات یا شهر دبی اقامت داشته باشید و در صورتی که اعتبار ویزا به اتمام برسد و شما هنوز در امارات باشید باید برای مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت نمایید. این مبلغ برای هر یک روز ، معادل 100 هزار درهم می باشد.

شرایط و نحوه اخذ ویزای امارات 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای امارات

ویزای امارات نیز مانند سایر انواع ویزا نیازمند یکسری مدارک است. البته مدارک مورد نیز برای اخذ ویزای امارات بسیار ساده می باشد از این رو این ویزا به عنوان یکی از ساده ترین ویزا ها برای سفر به کشور های خارجی است. تنها مدرکی که برای دریافت ویزای امارات شما نیاز دارید، یک اسکن رنگی از گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار است.

قیمت اخذ ویزای امارات

به منظور دریافت روادید برای ورود به کشور های امارات متحده عربستان باید هزینه ای را به عنوان قیمت ویزا واریز نمایید. این قیمت بسته به نوع ویزا و همچنین یکبار ورود و یا جند بار ورود بودن آن متغیر است. علاوه بر این قیمت ارز نیز بر روی هزینه ویزا تاثیر گذار است. به طور کلی قیمت ویزای امارات برای یک بار ورود به شرح زیر است:

  • ویزای 14 روزه امارات دارای قیمتی در حدود 340 هزار تومان است، که برای تور دبی به صورت توریستی نیاز به آن  می باشد.

  • برای اخذ ویزای یک ماهه امارات لازم است تا هزینه ای حدود 380 هزار تومان واریز نمایید.

  • و در نهایت برای دریافت ویزای امارات با مدت 3 ماه اعتبار باید مبلغ 1.110.000 تومان پرداخت کنید. مبلغ حدودی برای صدور ویزای 3 ماهه چندبار ورود یا ویزای مولتی امارات ، 2.190.000 تومان می باشد.

جهت اخذ تضمینی ویزای امارات از آژانس گردشگری و شرکت رسمی ارائه دهنده خدمات ویزا بر روی بنر زیر کلیک کنید

ویزای دبی یا ویزای امارات 

مدت زمان لازم برای صدور ویزای امارات

مدت زمانی که برای صدور ویزای امارات باید در نظر داشته باشید چیزی در حدود یک هفته تا 10 روز کاری می باشد. در این میان باید در نظر داشته باشید که مراحل صدور ویزا امارات، یک روز پس از درخواست ویزا ، ارائه مدارک و پرداخت هزینه ، آغاز می گردد.

 

آدرس سفارت امارات در تهران

آدرس: تهران ، خیابان ایران زمین، پلاک 2

ساعت کاری سفارت امارات: شنبه الی 4 شنبه از ساعت 8.30 الی 14.30

تلفن تماس سفارت امارات: 02142792000

ایمیل سفارت: emiratemb@mail.co.ir

تینا نیکنام بازدید : 86 یکشنبه 17 دی 1396 زمان : 17:11 نظرات (0)

ویزای آذربایجان | اخذ ویزای آذربایجان | چگونه ویزای آذربایجان (روادید آذربایجان) را دریافت نماییم؟

یکی از مقاصد بسیار پرطرفدار برای مسافرت به ویژه در ایران، کشور زیبای آذربایجان است. تور آذربایجان از جمله تورهای پرفروش می باشد که افراد مختلف برای گذران اوقات فراغت خود از آن بهره می برند. باکو زیباترین شهر آذربایجان و مهد تمدن این کشور است و اغلب تورهای گردشکری آذربایجان با عنوان تور باکو به فروش می رسند. برای سفر به شهر باکو و کشور آذربایجان به مانند بسیاری از کشورهای دیگر شما نیاز به اخذ ویزای آذربایجان ( ویزای باکو ) دارید. دریافت این نوع روادید دارای مراحل و شرایط مختلفی است که در ادامه شرح خواهیم داد. در نظر داشته باشید که  ویزای آذربایجان را می توان هم به صورت مراجعه حضوری به سفارت و هم به صورت آنلاین دریافت کرد.

ویزای آذربایجان 

انواع ویزای آذربایجان

به طور کلی برای اخذ روادید آذربایجان دو نوع ویزا صادر می شود که هر شخص بسته به هدف خود از سفر به آذربایجان مناسب ترین نوع ویزا را انتخاب و دریافت می کند. انواع ویزای آذربایجان به شرح زیر است:

ویزای عادی آذربایجان که خود به دو صورت ویزای یک بار ورود ( برای یک بار ورود و خروج از کشور مقصد ) و ویزای کثیرالورود ( برای ورود و خروج نا محدود به کشور مقصد با مدت دو سال اعتبار ) صادر می گردد. ویزای عادی مناسب برای آن دسته از افرادی است که برای اهداف مختلف اعم از توریستی ، تجارت ، علمی ، درمان ، کار ، تحصیل ، فرهنگی ، ورزشی ، کارهای خیر و انسان دوستانه و همچنین دیدار با خویشاوندان به کشور آذربایجان سفر می کنند. به طور کلی ویزای عادی دارای اعتبار 90 روزه می باشد.

یکی دیگر از انواع ویزا ، ویزای ترانزیت آذربایجان می باشد. این نوع ویزا نیز به دو صورت یک بار ورود و یا دو بار ورود صادر می شود. به طور کلی ویزای ترانزیت آذربایجان مناسب برای آن دسته از افرادی است که صرفا از کشور آذربایجان برای سفر به یک کشور ثالث عبور می کنند و تنها می توانند به مدت محدود نهایتا 5 روزه بسته به نوع وسیله نقلیه در کشور آذربایجان اقامت داشته باشند. این نوع ویزا از زمان دریافت روادید ، حداکثر دارای 30 روز اعتبار می باشد.

ویزای باکو آذربایجان 

مدارک مورد نیاز برای ویزای آذربایجان (ویزای باکو):

اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، یک قطعه عکس رنگی 4*3

قیمت اخذ ویزای آذربایجان

بسته به نوع ویزای آذربایجان ، قیمت اخذ ویزا نیز متغیر است. با این حال به طور کلی به منظور اخذ ویزای ترانزیت و همچنین ویزای یک بار ورود هزینه ای معادل 20 دلار باید پرداخت گردد. برای دریافت ویزای آذربایجان چندبار ورود نیز مبلغ 350 دلار قابل پرداخت است.

آدرس سفارت آذربایجان در تهران

• آدرس سفارت آذربایجان: تهران، پاسداران، خيابان نيستان سوم، كوچه راستوان، پلاک ۱۶

• کدپستی سفارت آذربایجان: ۱۹۴۴۹۶۵۱۱۴

• تلفن سفارت آذربایجان: ۵-۲۲۵۵۹۵۵۳ (۰۲۱)

تینا نیکنام بازدید : 86 شنبه 09 دی 1396 زمان : 10:09 نظرات (0)

اخذ ویزای کانادا | چگونه ویزای کانادا دریافت نماییم | ویزای کانادا | ویزای مولتی کانادا | ویزای تضمینی کانادا

یکی دیگر از کشورهایی که برای سفر به آن نیاز به دریافت ویزا دارید، کشور کانادا است؛ با توجه به اینکه تور کانادا یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است، افراد زیادی در صدد اخذ ویزای کانادا هستند تا بتوانند به این کشور زیبا و توریستی سفر نمایند. در ادامه مجله گردشگری توریستی نحوه دریافت ویزای کانادا را شرح خواهیم داد.

ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا

ویزای کانادا نیز مانند سایر روادید دارای انواع مختلفی است. به طور کلی می توان ویزای کانادا را به سه نوع زیر طبقه بندی کرد:

• ویزای Single Entry کانادا که در واقع ویزایی است که تنها برای یکبار ورود به کشور کانادا صادر می شود و به آن ویزای یکبار ورود نیز گفته می شود. اعتبار این نوع ویزا پس از یکبار سفر به کانادا و بازگشت ، به پایان می رسد.

• ویزای Multiple Entry کانادا که به ویزای چندبار ورود معروف است و دارای یک اعتبار پنج ساله می باشد.

• سوپر ویزای کانادا: یکی دیگر از انواع ویزای کانادا ، ویزای والدین یا Super Visa است. این ویزا اعتبار 10 ساله دارد و فرد با هر بار ورود به خاک کانادا می تواند تا حداکثر 2 سال در این کشور بماند.

برای اخذ تضمینی ویزای کانادا و مشاوره برای این ویزا از آژانس رسمی بر روی بنر زیر کلیک کنید

ویزا کانادا و تور کانادا

تذکر: لازم به ذکر است که با هر نوع ویزای کانادا (ویزای Single Entry و ویزای Multiple Entry ) ، شما تنها می توانید حداکثر تا 6 ماه در این کشور اقامت کنید . و تنها افرادی می توانند بیش از 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند که دارای Super Visa هستند.

شرایط اخذ ویزای کانادا

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کانادا

اگر قصد بهره مندی از تور کانادا را دارید برای دریافت روادید نیاز به مدارک و اسنادی دارید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

• اصل گذرنامه و اسکن صفحات دارای مهر و همچنین صفحه اول گذرنامه. لازم به ذکر است که در زمان اخذ ویزای کانادا پاسپورت شخص متقاضی باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

• شناسنامه ایرانی و ترجمه رسمی آن

• در صورت تاهل و اقدام زوجین با یکدیگر برای اخذ ویزا نیاز به ترجمه سند ازدواج نیز وجود دارد.

• تکمیل فرم درخواست ویزا که به صورت اینترنتی از سایت ویزای الکترونیک کانادا می توانید این فرم را دریافت نمایید. همچنین فرم اطلاعات خانوادگی نیز باید تکمیل و با مدارک ارائه شود.

• برای دریافت ویزای کانادا به دو قطعه عکس رنگی با ابعاد 3.5*4.5 با پس زمینه سفید نیاز دارید.

• در صورت داشتن سند ملکی ، ترجمه رسمی آن باید به مدارک ضمیمه گردد.

• ترجمه مدارک شغلی از دیگر الزامات در اخذ ویزای کانادا می باشد.

• گردش دوره 3 یا 6 ماهه حساب بانکی به همراه نامه انگلیسی تمکن که دارای مهر امور بین الملل بانک می باشد.

• رزرو پرواز رفت و برگشت به کانادا از دیگر مدارک مورد نیاز است.

• افرادی که دارای دعوتنامه هستند باید اصل دعوتنامه به همراه مدارکی که نشان دهنده رابطه خویشاوندی فرد دعوت کننده با متقاضی می باشد را نیز ارائه دهند. علاوه بر این وجود کارت شناسایی و مدارک مالی شخص دعوت کننده نیز برای اخذ ویزای کانادا نیاز است.

• افرادی که بدون دعوت نامه و صرفا با تور کانادا و یا به صورت شخصی قصد سفر به کانادا را دارند باید واچر هتل (برگه رزرواسیون هتل) را نیز به همراه مدارک دیگر به سفارت ارائه دهند. تاریخ رزرواسیون هتل باید با تاریخ بلطی رفت و برگشت هماهنگی داشته باشد.

 راه کا و شرایط دریافت ویزای کانادا ، ویزای کار کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا

هزینه اخذ ویزای کانادا

به منظور دریافت ویزای کانادا نیاز به پرداخت هزینه ویزا و انگشت نگاری دارید. این هزینه ها شامل 100 دلار هزینه ویزا و 85 دلار هزینه انگشت نگاری است که در زمان ثبت درخواست حضوری وجه به حساب سفارت ریخته شده و رسید آن به سفارت داده می شود و در ثبت نام آنلاین جهت اخذ ویزای کانادا باید به صورت آنلاین و با استفاده از کارت های معتبر پرداخت شود.

 

آدرس و تلفن تماس سفارت کانادا در تهران

لازم به اطلاع رسانی است که سفارت کانادا در تهران در حال حاضر تعطیل می باشد.

• آدرس سفارت کانادا : تهران ، خیابان استاد مطهری، خیابان شهید سرافراز، پلاک ۵۷

• تلفن سفارت کانادا: ۸۱۵۲-۰۲۱

• فکس سفارت کانادا: ۸۸۷۵۷۰۵۴

تینا نیکنام بازدید : 162 جمعه 08 دی 1396 زمان : 11:07 نظرات (0)

چگونه اقدام به اخذ ویزای شینگن نماییم؟ | راهنمای اخذ ویزای شینگن | ویزای شینگن

شاید تا به حال خیلی عبارت " ویزای شینگن " را شنیده باشید. ویزایی که بسیاری بر این باور هستند که اخذ آن دشوار است و مستلزم داشتن شرایط و ضوابط مختلفی است. در این بخش از خدمات اخذ ویزا در مجله توریستی ها قصد داریم در مورد اخذ ویزای شینگن مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ویزای شینگن

ویزای شینگن چیست؟

در واقع شینگن نام پیمان نامه ای است که میان برخی از کشور های اروپایی به منظور اجرای یکسری مقررات و فعالیت های مرزی یکپارچه برای ورود و خروج مهاجران و مسافران با ویزای واحد ( ویزای شینگن ) تنظیم شده است. همین امر موجب شده است تا تمام مسافرانی که قصد سفر به کشورهای عضو این پیمان را دارند، ملزم به اخذ ویزای شینگن باشند. دریافت روادید برای کشورهای مختلف نیازمند رعایت قوانین و مقررات مرزی آن کشور است ، ویزای شینگن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع برای سفر به کشورهای اتحادیه اروپا نیاز دارید از طریق یکی از کشور های عضو معاهده شینگن (در ادامه معرفی می شوند) ،  اقدام به اخذ ویزا نمایید.

انواع ویزای شینگن

ویزای شینگن دارای دسته بندی های متفاوتی است که کلی ترین آنها به شرح زیر است:
• ویزای USV شینگن که با نام ویزای اتحادیه شینگن شناخته می شود و خود دارای چهار نوع مختلف می باشد.

  1. ویزای نوع A  ( ویزای ترانزیت ) که با این ویزا شخص تنها می تواند به فرودگاه شینگن پرواز نماید و از آنها پرواز خود را تغییر دهد.
  2. ویزای نوع B ( ویزای عبور ) است بدین معنی که فرد با داشتن این ویزا به کشور عضو شینگن تنها با هدف منطقه عبوری سفر می کند و از آنجا به صورت زمینی به کشوری خارج از مجموعه شینگن سفر می نماید.
  3. ویزای نوع C که اغلب مورد درخواست توریست می باشد و به آن ویزای توریستی نیز گفته می شود.
  4. و در نهایت ویزای نوع D ( ویزای بلند مدت ) است که مناسب تجار و بازرگانان می باشد.

 ویزای LTV شینگن: که به آن ویزای اعتباری منطقه محدوده گفته می شود.

• ویزای NV شینگن: دسته بندی آخر ویزای شینگن مربوط به ویزای ملی یا NV است.

توجه (برای سفر توریستی به اروپا) : در صورتی که شما قصد سفر به کشورهای عضو شینگن را با هدف گردشگری و توریستی دارید باید اقدام به اخذ ویزای USV از نوع C نمایید.

ویزا شنگن

مدارک مورد نیاز برای دریافت روادید به منظور سفر به کشورهای عضو شینگن

به منظور سفر به هر یک از کشور های عضو شینگن تقریبا نیاز به مدارک یکسانی دارید و تنها در برخی از جزئیات متفاوت خواهند بود. در ادامه این بخش از مجله گردشگری توریستی ها به کلیات مدارک مورد نیاز ویزای شینگن اشاره خواهیم کرد.

• تکمیل فرم درخواست ویزا : برای اخذ ویزای شینگن ابتدا به سفارت خانه کشور مورد نظر رفته و فرم درخواست ویزا را دریافت می کنید. البته دریافت این فرم به صورت اینترنتی نیز از سفارت کشور مورد نظر امکان پذیر است. این فرم را تکمیل کرده و به همراه مدارک دیگر برای دریافت ویزا ارائه می دهید.

• شناسنامه ایرانی یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن است. کپی تمام صفحات شناسنامه به همراه ترجمه رسمی آن برای ارائه به سفارت الزامی است.

• اصل پاسپورت یا گذرنامه و کپی صفحات آن نیز برای دریافت ویزا مورد نیاز است. توجه داشته باشید که در زمان درخواست روادید، گذرنامه باید دارای حداقل 6 ماه اعتبار باشد.

• 3 قطعه عکس 6*4 رنگی جدید از دیگر مدارک لازم جهت دریافت ویزای شینگن است.

• مدارک و اسناد شغلی و همچنین مدارک مالی شخص که شامل گواهی اشتغال به کار ، گواهی اشتغال به تحصیل (برای دانشجویان) ، پرینت سه ماهه حساب بانکی همراه با ترجمه رسمی ، پرینت سه ماهه بیمه (در صورت داشتن) به همراه ترجمه و سند ملکی با ترجمه می شوند.

• ارائه رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما به کشور مورد نظر

• بیمه مسافتی با حداقل پوشش هزینه ای 30 هزار یورو برای تمام سفر برای هر شخص

• واچر رزرو هتل در صورت نداشتن دعوت نامه برای اقامت در تمام طول سفر مطابق با تاریخ بلیط رفت و برگشت

• ارائه اصل دعوت نامه و مدارکی مبنی بر نسبت فرد دعوت کننده با مسافر

 

جهت دریافت ویزای شینگن از آژانس رسمی بر روی بنر زیر کلیک کنید

ویزای شینگن


این مدارک در واقع مدارک کلی جهت اخذ ویزای شینگن می باشند و گاها ممکن است هر کشور بنا به قوانین خود مدارکی اضافه بر موارد ذکر شده درخواست نماید که به طور دقیق تر می توانید در بخش ویزای مربوط به آن کشور اطلاعات آن را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است که زمان مصاحبه با زمان ارائه مدارک در یک زمان انجام می شود و تعیین وقت مصاحبه توسط سفارت اعلام می گردد. برای دریافت ویزای شینگن به مدت زمانی بین 2 الی 3 هفته زمان نیاز دارید و حدود 60 یورو نیز قیمت اخذ ویزای شینگن است. این مبلغ به صورت نقدی در سفارت دریافت می گردد.

مدت اعتبار ویزای شینگن:

یکی دیگر از سوالاتی که معمولا برای افراد در رابطه با ویزای شینگن پیش می آید، مدت زمان اعتبار این ویزا است. این ویزا 90 روز اعتبار دارد و مدت زمان آن یک دوره 6 ماهه است. البته باید در نظر داشته باشید که افرادی که برای نخستین بار درخواست ویزای شینگن می دهند مدت اعتبار ویزای آنها 15 روز خواهد بود.

کشورهای عضو شینگن

کشورهای عضو معاهده شینگن :

با دریافت این ویزا (ویزای شینگن) شما به کشورهای که در ذیل معرفی نموده ایم می توانید سفر انجام دهید:

کشورهای  اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، لهستان ، ایسلند ، ایتالیا ، لیتوانی ، لتونی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ ، مجارستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد و سوئیس می باشند.

امیدواریم اطلاعات مفیدی درباره نحوه دریافت ویزای شینگن به شما ارائه داده باشیم. در صورت استفاده لینک صفحه ویزای شینگن را برای دوستان خود ارسال نمایید.

تینا نیکنام بازدید : 77 یکشنبه 05 آذر 1396 زمان : 11:28 نظرات (0)

تور یزد | قیمت تور یزد | تور یزد پاییزی | تور یزد نوروزی | تور یزد تابستانی | تور یزد زمستانی | تور میبد یزد | یزدگردی

برای ایرانگردان عزیز در این بخش از سایت نیازمندی های تور شرایط بهترین تورهای یزد را که توسط آژانس های معتبر در سایت درج شده است، را قرار داده ایم. برای رزرو تور یزد و آشنایی با شرایط و قیمت تور یزد لطفا موارد زیر را بررسی نمایید.

تور یزد

بهترین زمان برای سفر به یزد و شرکت در تور یزد را می توان ایام نوروز دانست؛ آب هواهی مناسب یزد در این زمان تور نوروزی یزد را بسیار پر طرفدار کرده است. البته همچنین به خاطر کویر های زیبای این منطقه مانند کویر کاراکال یزد، بسیار از گروه های گردشگری و طبیعت گردان در تور پاییزی یزد شرکت می نمایند. اتراق برای دیدن زییایی های کویر های یزد در فصل پاییز بسیار پر طرفدار است.

لطفا شرایط تمامی تورهای یزد را که شامل شرح برنامه سفر می باشند به دقت بررسی نمایید و جهت رزرو تور یزد دلخواه خود با آنها ارتباط برقرار نمایید؛ بهترین شرایط تور را برای شما جهت سفر به یزد و دیدن زیبایی های شهر بادگیرها (یزد) فراهم شده است.

از آژانس های دارای مجوز نیز تقاضا داریم شرایط تور یزد را در این دسته از سایت بریم تور قرار دهند، تا گردشگران علاقه مند به دیدن یزد آن را بررسی نمایند.

تینا نیکنام بازدید : 57 چهارشنبه 10 آبان 1396 زمان : 13:17 نظرات (0)

تور طبیعت گردی | تورهای طبیعتگردی | طبیعت گردی

تور طبیعت گردی

پیمایش در طبیعت و زندگی چند روزه در مناظر زیبای طبیعی را می توانید در تور طبیعت گردی تجربه نمایید. برگزار کنندگان تور طبیعتگردی در ذیل شرایط و برنامه های طبیعت گردی خود را معرفی نموده اند که در صورت تمایل می توانید با آنها درباره شرایط هر تور تماس برقرار نمایید.

جذابت های طبیعت گردی و لذت فراوانی که شما در سفرهای طبیعتگردی خواهید برد را با هیچ تجربه ای در دنیا عوض نکنید؛ ما به شما سفارش میکنیم حداقل سالی دو بار در یک تور طبیعت گردی شرکت کنید و تجربه و خاطره ای زیبا به زندگی خود اضافه نمایید.

تینا نیکنام بازدید : 70 دوشنبه 01 آبان 1396 زمان : 9:36 نظرات (0)

تور سنگاپور | قیمت تور سنگاپور | تور سنگاپور نوروزی | تور سنگاپور پاییزی | تور سنگاپور تابستانی | تور سنگاپور ژانویه

تور سنگاپور

در این بخش از پرتال گردشگری شما می توانید پکیج های تور سنگاپور که توسط بهترین شرکت های خدمات جهانگردی درج شده است را بررسی نمایید؛ با کلیک بر روی عنوان و عکس هر یک از تورهای سنگاپورذیل می توانید اطلاعات کامل درباره تور و شرایط رزرو را مشاهده نمایید.

بهترین زمان برای تور سنگاپور را می توان ایام ابتدایی سال و نوروز نامید؛ همچنین در پاییز نیز کشور سنگاپور هوای دلچسبی دارد و شرکت در تور سنگاپور در این دو زمان بسیار مناسب تر است. البته با توجه به آب هوای گرم در تمامی ایام سال می توان به سنگاپور سفر کرد.

تینا نیکنام بازدید : 73 پنجشنبه 27 مهر 1396 زمان : 10:10 نظرات (0)
تاریخ تور :96/08/05
 

 سفر خاطره انگيز یکروزه به پایتخت گویش های کهن و شهر زیرزمینی اویی و کویر ابوزید آباد را برای طبیعت گردان و علاقه مندان به تورهای کویر با شریط ذیل فراهم نموده ایم.

〽️  تور يكروزه کویر ابوزیدآباد و شهر زیر زمینی اویی 〽️

⏰ تاریخ و ساعت حرکت : 
تاریخ و محل حرکت ۵ آبان ماه ساعت ۵ صبح از ميدان ونك
💰مبلغ تور : ۸۵/٠٠٠ تومان

✅ جاذبه های تور شهر زیر زمینی اویی و کویر ابوزید آباد :
بازدید از شهر زیزمینی اویی ، کاروانسرای عباسى ابوزیدآباد ، پیاده روی بر ‌روی رمل ها،نوشیدن چای آتیشی ، شتر سواری ،  موتور سواری و خاطره سازی و  ثبت لحظات فراموش نشدنی...😉

🎯برنامه سفر به شهر زیر زمینی اویی و کویر ابوزید آباد : 
صبح، با طلوع خورشید از تهران به سوی کاشان حرکت خواهیم کرد. پس از صرف صبحانه مسیرمان را به سوی کاشان و نوش آباد ادامه می‌دهیم تا از شهر زیرزمینی اویی بازدید کنیم. پس از صرف ناهار و استراحت به بازدید از کاروانسرای ابوزیدآباد و گذر از تپه‌های شنی روان می‌رویم. با غروب خورشید به سوی تهران باز می‌گردیم .

✳️ خدمات این تور کویر: 
🍞 صبحانه با منوی باز 
🍮عصرانه
🚌 وسیله نقلیه توریستی 
⚖️ بیمه و مجوز
👮لیدرمجرب میراث فرهنگی

توضیحات تور کویر ابوزید آباد و شهر اویی: يك وعده غذاى سرد ، يك عدد زيرانداز ، داروی شخصی،کفش مناسب پیاده روی،همراه داشته باشيد . 

‼️ هزينه ورودی ها و ناهار بر عهده مسافر مى باشد ‼️

❗️لطفا جهت اطلاعات  بیشتر از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید❗️


بفرمایید اطلاعات تماس را از بریم تور بدست آوردید


شماره تماس :
شماره همراه :
ایمیل :
قیمت تور :85,000تومان
تینا نیکنام بازدید : 59 چهارشنبه 19 مهر 1396 زمان : 8:40 نظرات (0)

تور بلغارستان | قیمت تور بلغارستان | تور نوروزی بلغارستان | تور وارنا  | تور تابستانی بلغارستان | تورهای بلغارستان | تور وارنا بلغارستان

تور بلغارستان

سرزمین شن های طلایی که دارای سواحل زیبایی می باشد، بلغارستان کشوری در اروپای مرکزی نام دارد؛ شرایط تور بلغارستان و تور وارنا در ذیل برایتان درج شده است.

مسلما بهترین زمان برای تور بلغارستان در تابستان می باشد؛ بیشترین تعداد گردشگر در بخش ساحلی و شهر وارنا را به عنوان مقصد تور بلغارستان خود انتخاب می نمایند.

همچنن شهر تاریخی صوفیا که پایتخت کشور بلغارستان است نیز یکی از مقاصد توریست های علاقه مند به تور بلغارستان می باشد.

برای آگهی از قیمت تور بلغارستان و شرایط متفاوت تورهای بلغارستان و شهر وارنا در این کشور می توانید آگهی های تور آژانس های مسافرتی معتبر را که خدمات گردشگری خود را برایتان شرح نموده اند بررسی نمایید.

برای مشاهده تورهای بلغارستان کلیک کنید

تینا نیکنام بازدید : 81 سه شنبه 18 مهر 1396 زمان : 16:23 نظرات (0)

تور هندوستان |تورهای ترکیبی هند | تور هند | قیمت تور هند | تور دهلی هند | تور آگرا هند | تور گوا هند | تور جیپور هند

تور هند

حتما از علاقه مندان به گردشگری به مقصد تور هند می باشد و وارد این بخش از سایت نیازمندی های تور شده اید. در ذیل بهترین تورهای هند را که توسط آژانس های معتبر گردشگری به همراه قیمت تور هندآگهی شده اند را می توانید مشاهده نمایید.

اگر شما هم از برگزار کنندگان معتبر و دارای مجوز گردشگری تور هندوستان هستید لطفا شرایط تور های خود را در این بخش معرفی نمایید.

بهترین زمان برای تور هند: ایام نوروز و سه ماه نخست سال می باشد. البته در تمام سال امکان شرکت در تور به مقصد کشور هند با توجه به آب و هوای مناسب می باشد.

تور هند در چهار مسیر معروف برگزار می شود:

که از توریستی ترین شهرهای هندوستان می باشند. البته شما در شرایط زیر می توانید تورهای ترکیبی هند که شامل تمام این مسیر ها باشند را پیدا نمایید.

برای دیدن تمام تورهای هند بر روی عکس زیر کلیک کنید

تور هندوستان

تینا نیکنام بازدید : 81 جمعه 31 شهریور 1396 زمان : 11:01 نظرات (0)

تور کویر | تورهای کویر | تور کویر گردی | تور یکروزه کویر

تور کویر

بهترین زمان برای شرکت در تور کویر گردی در فصل پاییز می باشد و تورهای پاییزی کویر طرفداران زیادی دارد؛ البته تورهای کویر در زمستان و اوایل فصل بهار نیز مورد استقبال قرار میگیرد.

اگر قصد دارید در تور کویر که به صورت چند روزه برگزار می شوند شرکت نمایید، می توانید آگهی های تورهای کویر ذیل که توسط برگزار کنندگان معتبر تورهای مسافرتی ثبت شده اند را مشاهده و انتخاب نمایید. البته در بخش تورهای یک روزه نیز می توانید تورهای یک روزه کویر را برای هر مسیر به صورت مجزا مشاهده نمایید.

از جمله مطرح ترین تور های کویر های ایران: تور کویر مصر، تور کویر مرنجاب، تور کویر لوت، تور کویر ابوزیدآباد ، تور کویر زرین، تور کویر ابیانه و تور کویر کاراکال می باشند که در ذیل شرکت های خدمات گردشگری بهترین و کامل ترین شرایط سفر به هریک از کویرهای زیبای ایران را برای شما فراهم نموده اند؛ لطفا با بررسی دقیق تمامی تورهای کویر بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب نمایید.

تینا نیکنام بازدید : 69 چهارشنبه 29 شهریور 1396 زمان : 13:03 نظرات (0)

تور اروپا | قیمت تور اروپا | تورهای اروپا ترکیبی | تور اروپا نوروزی | تور اروپا تابستانی | تور اروپا ژانویه و کریسمس

در این دسته از آگهی های وب سایت بریم تور، آژانس های مسافرتی می توانند آگهی های مربوط به تور اروپا را ثبت نمایند و توجه نمایید که برای تعدادی از کشور های مطرح اروپایی دسته های مخصوص در نظر گرفته شده است؛ بهتر است برای راحتی انتخاب کاربران برای تور اروپا آگهی های مربوط به کشورهای اروپایی را که دارای تورهای اختصاصی هستند، در دسته های مربوطه ثبت نمایید.

تور اروپا

شما می توانید در این دسته، تورهای ترکیبی اروپایی خود که شامل سفر به چند شهر و کشور متفاوت اروپایی می باشد، ثبت نمایید.

کاربران گرامی می توانید با بررسی تور های اروپا در ذیل بهترین مورد را انتخاب و با برگزار کننده تور اروپا مورد نظر تماس حاصل نمایید.

بهترین زمان تورهای اروپا : در زمان جشن های کریسمس و ژانویه زمان مناسبی برای سفر به اروپا می باشد؛ البته از لحاظ اقلیم آب و هوایی فصل تابستان بهترین زمان شرکت در تورهای اروپا است. همچنین برای سفر به کشورهای جنوبی قاره اروپا مثل ایتالیا و اسپانیا و یونان می توان از نوروز و فصل بهار نیز نهایت استفاده را نمود.

کاربران عزیز نیز می توانند با استفاده از انتخاب دسته های مورد نظر تور اروپایی مورد علاقه خود و شرایط آنها را مشاهده نمایند. همچنین در سرچ متنی در قسمت بالای سایت سمت راست نیز می تواند راهی مناسب برای سرچ نام تور مورد نظر شما باشد.

برای مشاهده تورهای اروپا بر روی عکس ذیل کلیک کنید

تور اروپا

تینا نیکنام بازدید : 64 سه شنبه 28 شهریور 1396 زمان : 14:46 نظرات (0)
تاریخ تور :31 شهریور 1396
 

یک تور جذاب و جالب و خاص به شمال کشور که شاید تا به امروز تجربه آن را نداشته اید؛تور یکروزه شمالگردی با قطار که تجربه ای متفاوت و البته بدون ترافیک برای شما خواهد بود.

در ذیل شرایط تور یکروزه شمال با قطار را بررسی نمایید و در اسرع وقت و قبل از پر شدن ظرفیت این تور شمال با آژانس مهر گل سیر از طریق شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

باورتون میشه بدون ترافیک میشه رفت شمال؟

تور يكروزه شمال قطار گردشگری 

تاریخ تور یکروزه شمالگردی با قطار:

ویژه جمعه 31 شهریور

حرکت ساعت 6 از ایستگاه راه آهن تهران

قیمت تور یکروزه شمال با قطار:  170000 تومان

 سفر به سواد کوه با قطار گردشگری

دیدنی های تور یکروزه شمال با قطار:

  1. تپه میل شهرری
  2. دشت کویر 
  3. معدن نمک گرمسار و تپه های مریخی
  4. بنکوه(توقف و بازدید از ایستگاه صد ساله بنکوه)
  5. دودکشهای جنی و کوههای حیرت انگیز سیمین دشت و زرین دشت و کبوتر دره  (توقف در ایستگاه سیمین دشت در راه بازگشت)
  6. تنها رودخانه دائمی استان سمنان حبله رود و باغات میوه 
  7. چشمه رنگی و روستای شاداب(توقف در ایستگاه و بازدید از سینمای روسها و پذیرایی مردم روستایی و عکاسی از چشمه شوراب از نگاهی دیگر)
  8. جاده گدوک از زاویه ای دیگر
  9. سه خط طلا
  10. پل ورسک (توقف رو پل برای عکاسی )
  11. پل اوریم (توقف رو پل برای عکاسی)
  12. غار اسپهبد خورشید (غار افسانه ای)
  13. پل کلانتر یا دو آب (توقف رو پل و پیاده روی  روی پل)
  14. و از همه مهمتر سفر به تاریخچه عجیب راه آهن 

خدمات تور یکروزه شمال گردی با قطار:

صبحانه شامل : کره،مربا،عسل،پنیر،حلوا ارده ،نان،چای 

ناهار شامل : چلو جوجه کباب و دورچین ،سالاد فصل و ماست

پذیرایی روزانه

پکیج 1:کیک و آبمیوه 

پکیج 2:نسکافه و چای دمنوش،کیک

پکیج 3:میوه شامل خیار و موز و میوه فصل

پکیج 4 شامل چای ،سوهان،گز،نبات و شکلات

لیدر مجرب 

بیمه گروهی و انفرادی

شعبده بازی ،مسابقه همراه با جایزه 

توضیحات تکمیلی تور شمال با قطار:

دقت کنید کل این سفر با قطار می باشد و این مزیت این سفر است 

تاریخ و ساعت حرکت 6.30 صبح جمعه 31 شهریور ماه 

بازگشت همان روز

محل حرکت ایستگاه راه آهن 

واقع در ضلع جنوب میدان راه آهن


بفرمایید اطلاعات تماس را از بریم تور بدست آوردید


شماره تماس :
ایمیل :
قیمت تور :170,000تومان
تینا نیکنام بازدید : 61 پنجشنبه 23 شهریور 1396 زمان : 8:57 نظرات (0)

تورهای ایرانگردی | تور ترکیبی ایران گردی | ایرانگردی | تور ترکیبی داخلی | تور ایرانشناسی

تور ایرانگردی

اگر قصد دارید که در کشور عزیز ایران سفرهایی جذاب را در قالب تور تجربه نمایید، می توانید شرایط های تورهای ایرانگردی ذیل را که توسط آژانس های معتبر ارائه می شود، بررسی نمایید؛ تور ایرانگردی به صورت تک مسیره و ترکیبی اجرا می شود. برای آشنایی کامل با شرایط ایران گردی لطفا با شماره های هر آگهی تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید با مراجعه به دسته های زیر در مسیر های منتخب ایرانگردی به صورت تک مسیره از دسته های ذیل تور ایرانگردی خود را انتخاب نمایید:

تور شیراز تور اصفهان تور شمال تور قشم
تور یزد تور همدان تور تبریز تور لرستان
تور مشهد تور کیش تور اردبیل تور زنجان


در این بخش تورهای ایرانگردی اغلب به صورت ترکیبی ثبت شده است و برای مسیرهای تک سفرهای داخلی ایران با کلیک بر روی عبارات بالا، به دسته مورد نظر خود مراجعه نماید. از آژانس های مسافرتی که دارای مجوز می باشند تقاضا داریم خدمات گردشگری خود را برای تورهای ترکیبی ایرانگردی در این دسته از سایت بریم تور آگهی نمایند.

همچنین برای شناخت بیشتر درباره ایران و جاذبه های آن می توانید به صفحه کشور ایران در سایت مراجعه و اطلاعات کاملی درباره کشورمان جهت تور ایرانگردی بدست آوردید.

برای مشاهده تورهای ایرانگردی بر روی دکمه زیر کلیک کنید

تور ایرانگردی

تینا نیکنام بازدید : 57 چهارشنبه 22 شهریور 1396 زمان : 8:40 نظرات (0)

تور سریلانکا | قیمت تور سریلانکا | تور سریلانکا نوروزی | تور سریلانکا ژانویه | تور سریلانکا تابستان

کشور زیبای سریلانکا یکی دیگر از مناطق جنوب شرقی آسیاست که دارای طرفداران زیادی در بین گردشگران می باشد. تور سریلانکا معمولا در اوایل فصل بهار دارای تعداد زیادی شرکت کننده می باشد؛ وبهترین زمان تور سریلانکا را می توان اواسط ماه بهمن تا اواسط اردیبهشت ماه دانست.

تور سریلانکا

مناظر طبیعی سری لانکا و شرایط عالی که مسئولین گردشگری کشور سریلانکا برای مسافرین و توریست ها ایجاد کرده اند، هر ساله بر تعداد گردشگران تور سری لانکا اضافه می نماید.

آژانس های مسافرتی بهترین قیمت تور سریلانکا را برای شما مسافرین در ذیل درج نموده اند، لطفا تمامی پکیج های سریلانکا را بررسی نمایید.

لطفا ارائه دهندگان خدمات تورهای سریلانکا شرایط خود را برای سفر به این کشور در غالب آگهی کامل برای کاربران وب سایت خدمات گردشگری بریم تور ، معرفی نمایند.

تینا نیکنام بازدید : 71 سه شنبه 21 شهریور 1396 زمان : 15:09 نظرات (0)

خیلی وقت ها میشود که ما از دوستامون می پرسیم که کجا بریم تور و یا شاید آنها همین سوال را پرسیدند که کجا بریم سفر ؟

هدف ما در سایت بریم تور راهی ساده برای پاسخ به این سوال است. شما می توانید در بین تمام دسته های تور که در بالای وب سایت قرار دارد بخش مورد نظر خودتان را پیدا کنید و از آگهی های ثبت شده در همان بخش بهترین شرایط سفر را انتخاب نمایید. در پرتال نیازمندی های گردشگری بریم تور سعی شده است آگهی های آژانس های مسافرتی معتبر و دارای مجوز فقط تایید شود.

تور

قصد داشته ایم برای شما بانک تور و بانک اطلاعات گردشگری از بهترین برگزارکنندگان سفرهای گردشگری ایجاد نماییم.

تور های مهم را در سه دسته زیر می توانید با کلیک بر روی آنها مشاهد نمایید :

همچنین در پاسخ به دو سوال زیر نیز می توانید با کلیک بر روی عبارت های زیر به بخش های مورد نظر آن برسید:

با توجه به زیبایی های ایران عزیز به همه دوستان در ابتدا سفارش می نمایید که در تور های داخلی شرکت نمایند و ابتدا زیبایی های ایران را ببینند؛ اگر فرصت شد سپس به گردشگری در سایر نقاط جهان بپردازند.

تور کجا برم,کجا بریم تور

با تشکر از همراهی شما دوستان با وب سایت بریم تور

 لطفا جهت حمایت از ما در صورت تماس با

آژانس های مسافرتی حتما بفرمایید اطلاعات تماس را از بریم تور بدست آوردید.

کجا بریم سفر

 

تور

تینا نیکنام بازدید : 70 سه شنبه 21 شهریور 1396 زمان : 8:36 نظرات (0)

تور تایلند | تور پاتایا | تور بانکوک | تور پوکت | تور فی فی | تور ترکیبی تایلند | سفر به تایلند | قیمت تور تایلند | قیمت تور پاتایا

یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سفر هایی که در طول عمر خود می توانید بروید، سفر به سرزمین تایلند است. کشوری زیبا و با آب و هوایی همیشه معتدل که مقصد بسیاری از توریست ها می باشد. اکثر مردم جهان برای ژانویه ( دی ماه ) و در تعطیلات کریسمس در تور تایلند شرکت می نماید.

تور تایلند

البته یکی دیگر از زمان های مناسب برای سفر به تایلند، زمان جشن آب در تایلند است؛ 24 تا 28 فرودین ماه هر سال در کشور تایلند جشن آب برگزار می شود که طرفداران فوق العاده زیادی نیز در جهان پیدا کرده است. هر ساله تعدادی زیادی از توریست ها زمان سفر خود به تایلند را ، با جشن آب در کشور تایلند تنظیم می نمایند.

تور تایلند، شامل چند تور می شود که می تواند به صورت ترکیبی در آنها  شرکت نمود. تور پاتایا ، تور بانکوک ، تور پوکت و تور جزیره فی فی از جمله این سفر هاست. سفارش می نمایم که حتما در سفر به تایلند مطالب جاذبه های گردشگری هر کدام از مناطق این کشور را با مراجعه به بخش اطلاعات کشور تایلند مطالعه نمایید و حتما در تور تایلند تمام این مناطق را بازدید نمایید.

تینا نیکنام بازدید : 74 دوشنبه 20 شهریور 1396 زمان : 10:33 نظرات (0)

تور شیراز | قیمت تور شیراز | تور شیراز زمینی | تور شیراز هوایی

تور شیراز

در اینجا شما می توانید تور شیراز را با شرایط متفاوت که توسط سرویس ها خدمات گردشگری مطرح درج شده هستند بررسی نمایید؛ شهر شیراز به علت داشتن جاذبه های تاریخی بیشمار از جمله مطرح ترین تور های مسافرتی داخلی است که همچنین گردشگران خارجی زیادی هر ساله در تور شیراز شرکت می نمایند.

بهترین زمان تور شیراز: فصل بهار با پر شدن بوی بهار نارج در شیراز از بهترن زمان های سفر به شیراز است؛ ولی در سراسر سال نیز به خاطر آب و هوای مناسب می توان در تورهای شیراز شرکت کرد. تور شیراز نوروزی و تابستانی نیز از استقبال خوبی توسط ایرانی ها برخوردار می باشد.

تعدادی از جاذبه هایی که در تور شیراز خواهید دید: تخت جمشید، مقبره کوروش، بنای پاسارگاد و پرسپولیس ، آرامگاه حافظ ، آرامگاه سعدی، دروازه قرآن، بازار وکیل و باغ ارم شیراز از جمله مطرح ترین جاذبه های گردشگری شیراز می باشند.

تینا نیکنام بازدید : 61 پنجشنبه 16 شهریور 1396 زمان : 11:25 نظرات (0)

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارمنستان زمینی و هوایی

سفر به کشور ارمنستان یکی از راحت ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می شود؛ تور ارمنستان به خاطر نزدیکی این کشور و شرایط آسان سفر به ارمنستان، تورهای زیادی به مقصد این کشور توسط آزانس های مسافرتی برگزار می شود.

تور ارمنستان

تورهای ارمنستان در دو نوع زمینی و هوایی نیز برگزار می شود که معمولا تور زمینی ارمنستان نیز به خاطر ارزان تر بودن و طی شدن مسیری زیبا به کشور ارمنستان، دارای طرفداران خاص خود می باشد.

آژانس های گردشگری می تواند شرایط تور ارمنستان خود را در غالب آگهی در این دسته از وب سایت بریم تور ثبت نمایند.

 بهترین زمان تور ارمنستان اغلب در زمان کریسمس و جشن های ژانویه و همچنین تور تابستانی ارمنستان می باشد. البته در نوروز نیز تور ارمنستان طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است.

تینا نیکنام بازدید : 83 پنجشنبه 16 شهریور 1396 زمان : 10:30 نظرات (0)

تور شمال | قیمت تور شمال | شمالگردی

تور شمال

یکی ازعلاقه مندی های ما ایرانی ها شمالگردی می باشد؛ در اینجا بهترین تورهای شمال را برای سفر به مناطق سر سبز و زیبای شمال کشور درج نموده ایم.

بهترین زمان برای تور شمال مسلما فصل زیبای پاییز می باشد که در جنگل های شمال می توانید بینهایت منظره زیبا را مشاهده و آرامش طبیعت شمال را در روح خود جاری نمایید. البته در فصل تابستان و بهار نیزتور شمال بسیار پر طرفدار است.

در این بخش آژنس های مسافرتی می توانند پکیج های تور های خود برای سفر به شهر های شمالی کشور در استان های مازندران، گلستان و گیلان را معرفی نمایند. تا کاربران بازدید کننده بتوانند بهترین انتخاب را از بین پکیج های مورد نظر ارائه شده درباره تور های شمال انجام دهند. همچنین در بخش تورهای یک روزه نیز امکان ثبت آگهی برای تور های یک روزه شمال وجود دارد. برای راحتی انتخاب توسط کاربر و دیده شدن آگهی در دسته مناسب معرفی تور، دقت نمایید.

تینا نیکنام بازدید : 49 چهارشنبه 15 شهریور 1396 زمان : 11:36 نظرات (0)

ویزای کانادا | اخذ ویزای کانادا | ویزای کانادا توریستی | ویزای کانادا تحصیلی | ویزای کانادا کار | ویزای 5 ساله کانادا

در صورتی که قصد دارید از خدمات اخذ ویزای کانادا استفاده نماید، در ذیل بهترین ارائه دهندگان ویزای کانادا معرفی شده اند؛ با بررسی شرایط هر یک از آژانس های ذیل جهت استفاده از سرویس اخذویزای کانادا آنها استفاده نمایید.

ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا عبارتند از : ویزای کار کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا ، ویزای توریستی کانادا و ویزای سرمایه گذاری کانادا نام برد. این نکته کاملا قابل توجه درباره ویزای کانادا را بدانید که با توجه به 5 ساله بودن اعتبار پاسپورت های ایرانی ، ویزای های کانادا نیز نهایتا به صورت 5 ساله برای ایرانیان صادر میشود؛ همچنین در صورت داشتن اعتبار کمتر (مثلا اگر 3 سال از اعتبار ویزای شما باقی مانده باشد، ویزای کانادا سه ساله صادر خواهد شد) به همان میزان ویزای کانادا برای شما اعتبار خواهد داشت.

دلیل عبارت ویزای 5 ساله کانادا را همین نکته می توان نام برد، وگرنه ویزای کانادا در حالت عمومی 10 ساله صادر می شود.

ویزای سینگل کانادا: به ویزای میگویند که شما یکبار حق ورود به خاک کانادا را دارید و زمان آن می تواند از 1 روز تا شش ماه باشد.

ویزای مولتی کانادا: به ویزای می گویند که شما به تعداد نامحدود می توانید به کانادا سفر کنید اما هر سفر شما بیش از 6 ماه نباید به طول بکشد.

سوپر ویزای کانادا: به نوعی از ویزای کانادا می گویند که شما به تعداد دفعات نامحدود می توانید به این کشور سفر نمایید ولی هر بار مدت سفر شما می تواند تا 2 سال به طول بکشد.

مدارک لازم برای ویزای کانادا: 1- ترجمه کامل شناسنامه به امضمام مهر وزارت خارجه و دادگستری - 2- ترجمه کامل از گذرنامه - 4- ترجمه مدارک شغلی 5- ترجمه مدارک مالی - ترجمه مدارک ملکی تحت اختیار 6-ترجمه سند ازدواج در صورت تاهل 7- عکس پرسنلی 3/5 (عرض) * 4/5 (ارتفاع) پشت زمینه سفید

حال با مطالعه مختصری درباره شرایط اخذ ویزای کانادا می توانید جهت سوالات بیشتر و دریافت خدمات برای ویزا کانادا با شماره های درج شده در هر یک از آگهی های ذیل تماس حاصل نمایید.

برای مشاهده صفحه ارائه دهندگان خدمات اخذ ویزای کانادا کلیک کنید

تینا نیکنام بازدید : 57 سه شنبه 14 شهریور 1396 زمان : 19:13 نظرات (0)

تور گرجستان | تور باتومی | تور تفلیس | قیمت تور گرجستان

برای شما مسافران و گردشگران عزیز در این بخش از پرتال بریم تور شرایط تور گرجستان و سفر به شهرهای زیبای تفلیس و باتومی را در کشور گرجستان قرار داده ایم. اگر قصد مقایسه قیمت تور گرجستان را دارید می توانید در بین آگهی های این صفحه بهترین شرایط سفر به گرجستان را مشاهده نمایید.

تور گرجستان

تور های گرجستان به صورت تور زمینی و هوایی و همچنین به صورت ترکیبی و تک مسیره برگزار می شود، که اغلب آنها شامل تور تفلیس و تور باتومی میشوند که دو شهر توریستی در کشور گرجستان می باشند.

بهترین زمان تور گرجستان را می توان از اوایل خرداد ماه تا اواخر شهریور دانست؛ همچنین فستیال های زیادی در دو شهر باتومی و تفلیس در تابستان برگزار می شود. این نکته برای علاقه مندان به تور گرجستان نیز خالی از لطف نیست که بدانند شهر باتومی ساحلی و طبیعت زیبا دارا می باشد و البته شهر تفلیس مدرن تر و پایتخت گرجستان است. پس باتوجه به سلیقه خود تور گرجستان را انتخاب و یا به صورت تور ترکیبی باتومی و تفلیس انتخاب نمایید.

تینا نیکنام بازدید : 63 سه شنبه 14 شهریور 1396 زمان : 15:47 نظرات (0)

ویزای شنگن | ویزا شینگن | درخواست ویزا شینگن | ویزای شینگن چیست | ویزا شینگن فوری | ویزا شینگن تضمینی

ویزای شینگن همانگونه که می دانید مربوط به کشورهای اروپایی و اتحادیه اروپا می باشد (26 کشور)؛ البته باید توجه داشته باشید دو کشور انگلستان و ایرلند جزء حوزه شنگن محسوب نمی شوند. ویزا شینگن اجازه ورود شما به ابتدای مرزهای کشورهای حوزه شینگن می باشد البته شرط ورود حتمی شما نیست!! پس حتما نکات کامل را درباره ویزای شینگن از آژانس های معتبر پرس و جو نمایید.

ویزای شینگن

برای اخذ ویزای شینگن مواردی را باید در نظر داشته باشید و در انتخاب سرویس های معتبر گردشگری جهت ارائه خدمات ویزای شینگن نهایت دقت را به کار ببرید.

مدارک ویزای شینگن: با توجه به تفاوت اقدام برای ویزای شینگن از هریک از کشورهای جزئ این اتحادیه ، مدارک متفاوتی نیاز میباشد که شما از طریق تماس با آژانس های رسمی و معتبر به صورت کامل راهنمایی خواهید شد.

در ذیل آگهی های مربوط به اخذ ویزای شینگن قرار گرفته است، که توسط آژانس های گردشگری درج شده است. لطفا حتما صلاحیت مراجع زیر را در صورتیکه قصد دریافت ویزای شینگن را دارید بررسی و استعلام نمایید. 

تینا نیکنام بازدید : 57 یکشنبه 12 شهریور 1396 زمان : 9:01 نظرات (0)
تاریخ تور :1396/06/15 | تعطیلی عید غدیر
 

یک تور عالی برای دیدن شهر زیبای شیراز و جاذبه های بینظیر تاریخی شیراز برای مسافرین گرامی برای تعطیلی آخر هفته فراهم نموده ایم.

تور شیرازگردی این هفته ما به صورت گروهی و با تور لیدر مجرب سازمان میراث برگزار خواهد شد؛ در ذیل شرایط و تضیحات کامل درباره زمان و قیمت و برنامه این تور شیراز درج نموده ایم.

لطفا با بررسی دقیق شرایط تور شیراز در اسرع وقت با ما جهت رزرو در تماس باشید.

 

🌀 ويژه تعطيلات عيد غدير 🌀 
📢📢📢شعار ما این است📢📢📢 
🙂😁👨‍👩‍👧‍👦بگو، بخند،زندگی کن👨‍👩‍👧‍👦😁🙂

🔵 تور ٣/٥ روزه شيراز 🔵

⏰ تاریخ و ساعت حرکت تور شیراز: 
تاریخ حرکت ١٥ شهريور ماه ساعت ٢١:٠٠
تاریخ برگشت ١٨ شهريور ماه ساعت ٢٣

💰مبلغ تور شیراز : ٣٨٠/٠٠٠ تومان

✅ جاذبه های تور شیراز :
تخت جمشيد ، نقش رستم ، حافظيه ، سعدى ، ارم ، ارگ كريم خان بازار وكيل ، شاهچراغ ، نقش رجب ، پاسارگاد ... ، و خاطره سازی و ثبت لحظات فراموش نشدنی...😉

✳️ خدمات تور شیرازگردی
🍳 ٣ وعده صبحانه
🥘 ٣ وعده ناهار
🍗٢ وعده شام
🚌 وسیله نقلیه توریستی
⚖️ بیمه و مجوز
🙋🏻 لیدر مجرب میراث فرهنگی 
⛩ پرداخت تمام ورودى ها
🏡 ٢ شب اقامت به صورت گروهى

نكات قابل توجه : 
‼️اقامت به شكل گروهى مى باشد ‼️

توضیحات :کارت شناسایی ، داروی شخصی،کفش مناسب پیاده روی،پتوى مسافرتى ، دوربین عکاسی همراه داشته باشيد . 
‎☎️ آژانس همسفرپرواز ٤٤١٥٥٣٥٠
‎📱ظهره وند ٠٩١٩١٢٦٦٦٧٠


بفرمایید اطلاعات تماس را از بریم تور بدست آوردید


شماره تماس :
شماره همراه :
ایمیل :
قیمت تور :380,000تومان
تینا نیکنام بازدید : 51 شنبه 11 شهریور 1396 زمان : 9:57 نظرات (0)

تور روسیه | تور مسکو | تور سنپترزبورگ | قیمت تور روسیه | قیمت تور مسکو | تور ترکیبی مسکو و سنپترزبورگ | تور تابستانی مسکو | تور سوچی

تور مسکو

در صورتی که می خواهید با شرایط سفر به شهر مسکو / و تور روسیه آشنا شوید، می توانید از آگهی های ذیل تور مسکو مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برگزار کنندگان تور مسکو و تور روسیه شرایط و هزینه های سفر به این شهر را در قالب یک آگهی تور برای شما درج نموده اند. لطفا تمام صفحات را مشاهده نمایید تا بتوانید بهترین شرایط و قیمت تور مسکو انتخاب نمایید.

تور های روسیه در سه مسیر به صورت تک مسیر و ترکیبی برگزار می شوند:

  • تور مسکو : پایتخت کشور روسیه و مسکو در بخش مرکزی این کشور قرار دارد.
  • تور سن پترزبورگ : شهر بندری در حاشیه خلیج فنلاند و شمال غربی کشور روسیه قرار دارد.
  • تور سوچی : شهر بندری در حاشیه دریای سیاه و جنوب غربی روسیه قرار دارد.

پس با توجه به سلیقه جغرافیای خود از بین تور های مسکو ، سن پترزبورگ و سوچی بهترین گزینه را برای سفر خود به کشور روسیه انتخاب نمایید؛ و یا از تورهای ترکیبی روسیه استفاده نمایید.

بهترین زمان برای تور مسکو: ایام تابستان و الخصوص حد فاصل خرداد تا تیر که به شبهای سفید روسیه و مسکو نیز معروف است.

آژانس های مسافرتی و ارائه دهندگان خدمات گردشگری تور مسکو لطفا و حتما آگهی معرفی تور شهر مسکو را در این دسته از آگهی درج نمایند. ضمنا توجه داشته باشید شرایط تور روسیه و شهرهای دیگر آن نیز در این بخش از سایت قرار گرفته است. به جزء تور مسکو شما تورهای ترکیبی روسیه و تور سن پترزبورگ و تور سوچی را نیز در اینجا مشاهده می نمایید؛ البته توریستی ترین شهر روسیه، مسکو می باشد.

تینا نیکنام بازدید : 44 پنجشنبه 09 شهریور 1396 زمان : 17:04 نظرات (0)

چگونه ویزای عمان را اخذ نماییم؟

عمان کشوری سلطان نشین و پادشاهی است که لز شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان محدود میشود. جهت سفر به این کشور نیاز به ویزای عمان دارید و ما در این آژانس گردشگری آماده ارائه خدمات ویزا به شما مسافرین محترم هستیم.

عمان دارای 10 ها جاذبه ی تاریخی گردشگری است که یکی از معروف ترین آنها مسجد جامع سلطان قابوس در پایتخت آن یعنی مسقط واقع است.

ویزای عمان : بصورت توریستی یکبار ورود میباشد و حداکثر اقامت آن 30 روز میباشد و اخذ آن 3تا 7 روز کاری به طول می انجامد.

 

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کشور عمان:

  • اسکن صفحه اول گذرنامه مسافر با حداقل 6 ماه اعتبار گذرنامه از زمان ورود
  • اسکن صفحه اول شناسنامه
  • اسکن عکس رنگی 4*3
  • اعتبار ورود ویزای عادی و ویزای فوری عمان، 6 ماه از زمان صدور می باشد.
  • ضمانت نامه بازگشت مسافر الزامی می باشد
بهترین آژانس ارائه دهنده خدمات ویزای عمان در ایران:

برای مشاهده ارائه دهندگان خدمات ویزای عمان کلیک کنید

ویزای عمان

تینا نیکنام بازدید : 68 پنجشنبه 09 شهریور 1396 زمان : 16:59 نظرات (0)

تور آنتالیا | قیمت تور آنتالیا | سفر به آنتالیا

تور آنتالیا

برای اینکه بتوانید انتخاب خوبی از بهترین برگزار کننده تور آنتالیا را انجام دهید، می توانید آگهی های تور ذیل را مشاهده نمایید. در این بخش از وب سایت خدمات گردشگری بریم تور، آژانس های مسافرتی کهتور آنتالیا را جزء فهرست خدمات خود دارند، شرایطی سفر به شهر آنتالیا را معرفی نمودند.

همچنین شما دوستان می توانید با کلیک بر روی عبارت شهر آنتالیا اطلاعات مورد نظر درباره این شهر را بدست آورید؛ تا بتوانید سفری لذت بخش را در آنتالیا، کشور ترکیه تجربه نمایید.

تینا نیکنام بازدید : 52 یکشنبه 05 شهریور 1396 زمان : 8:54 نظرات (0)

تور دبی | قیمت تور دبی | تور دبی نوروز | تور دبی ژانویه | تور دبی تابستانی | تور دبی زمستانی

آژانس های محترم و مجری های برگزار کننده تور می توانند در این بخش آگهی های مربوط به تور دبی را ثبت نمایید. همچنین بازدید کنندگان گرامی نیز می توانند این آگهی های مربوط به تور دبیرا مشاهده و با کلیک بر روی هر آگهی مشخصات آگهی دهنده را مشاهده نمایند. همچنین بازدید کنندگان عزیز می توانند از بخش های ذیل راهنمایی مناسب در مورد شهر دبی بدست آورند.

شما می توانید با کلیک بر روی عبارت تور دبی همین صفحه را به صورت کامل تر مشاهده و در ذیل بهترین تور به مقصد دبی را مشاهده و بررسی نمایید.

 

تور دبی

 

گروه های توریستی و سرویس های خدمات گردشگری مختلف برای شما دوستان در ذیل شرایط استثنایی تور های دبی خود را در قالب یک آگهی به نمایش گذاشته اند.همچنین پکیج های تور دبیهر شرکت خدمات گردشگری برای ایام خاص مثل ایام نوروز و تابستان نیز توسط آنها معرفی شده است. لطفا تمام آگهی های مورد نظر را بررسی نمایید و با شناخت کامل تور دبی مورد نظر خود و کارگزار مورد نظر خودتان برای تور دلخواهتان را انتخاب نمایید. برای مطالعه درباره این شهر نیز می توانید به صفحه شهر دبی مراجعه نمایید.

بهترین زمان برای شرکت در تور دبی از اوایل آبان ماه تا آخر اردیبهشت ماه می باشد؛ زیرا دبی هوای نسبتا مناسبی دارد. همچنین در ماه ژانویه و تعطیلات کریسمس ( دی ماه ) تور دبی از پر طرفدارترین سفرها در بین مسافرین می باشد.

قیمت تور دبی با توجه به نوع هتل و نوع پرواز متفاوت می باشد که در ذیل تعدا زیادی از تورهای دبی را با شرایط متفاوت می توانید بررسی نمایید.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ که متعلق به پرتال جامع نیازمندی های گردشگری بریم تور است ، تور و سفر های مناسب را برای شما دوستان به اشتراک خواهیم گذاشت. برای تبلیغات در این وبلاگ می توانید به سایت بریم تور مراجعه نمایید و با تیم بریم تور هماهنگی های لازم را انجام دهید. www.berimtour.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 1,469
  • بازدید کلی : 25,793

  •  تور | سفر | گردشگری | تور مسافرتی | بریم تور
     اینستاگرام گردشگری